poniedziałek, 13 lutego 2017

Warto czekać na nagrody

Hej wszystkim!
Nadchodzi kolejna dawka pozytywnych informacji :) .
Otóż pod koniec stycznia w Olsztynie odbyła się uroczysta gala okręgowego PZM. Podsumowano na niej ubiegły sezon oraz wyróżniono zawodników z wysokimi osiągnięciami. Muszę się pochwalić, że również zostałem zaproszony, a co więcej wyróżniony :) . Otrzymałem pamiątkową statuetkę za godne reprezentowanie województwa w Górskich Samochodowych Mistrzostwach Polski oraz za wysokie osiągnięcia w sporcie motorowym, a mianowicie za zdobycie tytułu Vice Mistrza Polski w grupie E0 na GSMP. Niestety osobiście nie mogłem uczestniczyć w gali, jednak statuetka dotarła do moich rąk :) i z tego miejsca chciałbym podziękować Karolowi Kaczyńskiemu za odebranie nagrody oraz dostarczenie jej mi. Musze się przyznać również do tego, że jestem jedynym zawodnikiem z województwa warmińsko- mazurskiego jak i w moim klubie, który startował w ubiegłym sezonie w GSMP, co cieszy mnie jeszcze bardziej, że reprezentuję moje województwo jako Vice Mistrz Polski. Takie chwile zawsze dają mi poczucie, że moja pasja i zaangażowanie zostają jednak docenione.
Poniżej udostępniam link do artykułu, w którym opisany jest pokrótce przebieg gali. Nie może oczywiście również zabraknąć zdjęcia mojej statuetki :).

 http://sport.wm.pl/413020,Motory-podsumowaly-sezon.html#axzz4YOfNGGFk

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz