sobota, 4 lutego 2017

Nowy Rok przynosi niespodzianki

I oto już Nowy Rok przynosi dla mnie pozytywne niespodzianki dotyczące sportu. Otóż niedawno dowiedziałem się,że podobnie jak w ubiegłym roku zostałem nominowany do plebiscytu na Najlepszego Sportowca powiatu nowomiejskiego. Już sama nominacja jest dla mnie dużym wyróżnieniem. Bardzo cieszę się z tego,że biorę w tym udział, tym bardziej, że to kibice oddają głosy na swoich faworytów i idoli z różnych dziedzin sportowych. W ubiegłym roku udało mi się zająć miejsce w pierwszej dziesiątce, z czego byłem bardzo dumny. Może i w tym roku uda się to powtórzyć?
Zostało jednak niewiele czasu do końca głosowania,ponieważ głosy można oddawać tylko do 5 lutego do godziny 23:59. Zatem wszystkich chętnych zapraszam do głosowania. Głosy o treści NW.SP.39 należy wysyłać pod numer 71160.
Na koniec pozdrawiam wszystkich i dziękuję tym, którzy już oddali na mnie swój głos. Do tego wpisu dołączam również zdjęcia z ubiegłorocznej Gali wręczenia nagród na Najlepszego Sportowca powiatu nowomiejskiego, w której uczestniczyłem
:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz