niedziela, 26 lutego 2017

Gala Sportu 2017

Cześć wszystkim!
Jak już wcześniej wspominałem, w piątek 24 lutego odbyła się Gala Sportu, na której został rozstrzygnięty Plebiscyt na Najlepszego Sportowca powiatu nowomiejskiego. Tak dokładniej, rozstrzygnięto dwa plebiscyty na Najlepszego Sportowca. Jednym z nich był plebiscyt na Najpopularniejszego Sportowca, w którym liczyły się głosy oddawane drogą sms- ową. Drugi z nich to plebiscyt na Najlepszego Sportowca powiatu nowomiejskiego, gdzie to jury wybierało czołową dziesiątkę sportowców.
Uwaga! W tym roku udało mi się zająć ósme miejsce w plebiscycie sms- owym :) , czyli na Najpopularniejszego Sportowca powiatu nowomiejskiego! Jestem bardzo zadowolony z tego wyniku, ponieważ świadczy on o tym, że mam wiernych kibiców, którzy doceniają mój wysiłek, jaki wkładam w sport motorowy. Jestem dumny z tego, że zająłem tak wysoką lokatę, ponieważ w tym roku zgłoszono aż 45 sportowców z różnych dyscyplin.
A teraz trochę dokładniejszych informacji o Gali Sportu :) . W Gali uczestniczyło wielu zaproszonych gości, czyli przedstawiciele władz lokalnych, sponsorzy,zgłoszeni sportowcy oraz bliskie im osoby, a także kibice i widzowie, ponieważ była to impreza otwarta. Nie zabrakło przemówień i gratulacji dla wszystkich zgłoszonych sportowców. Imprezę uświetniały występy przygotowane przez lokalne kluby sportowe oraz szkoły. Sportowcy, którzy zajęli miejsca w pierwszej dziesiątce Plebiscytu na Najlepszego Sportowca oraz Plebiscytu na Najpopularniejszego Sportowca otrzymali statuetki oraz dyplomy. Reszta zgłoszonych osób również otrzymała pamiątkowe dyplomy. Lokalne władze, a mianowicie wójtowie oraz burmistrz miasta uhonorowali indywidualnie zawodników ze swoich gmin. Bardzo pozytywne było także to, że losowano nagrody dla widzów :) . Po części oficjalnej i rozdaniu nagród, zaproszeni goście (a wśród nich ja), zostali zaproszeni na poczęstunek :) .
Chciałbym bardzo podziękować wszystkim, którzy oddali na mnie swój głos. To dzięki Wam zdobyłem miejsce w pierwszej dziesiątce.
Cieszę się, że udało mi się uczestniczyć w Gali. Mój udział w niej nie był taki oczywisty, ponieważ w tym czasie powinienem być w pracy, jednak udało mi się mieć w ten dzień wolne i być obecnym na tej uroczystości.
Według zapowiedzi, czeka na Was krótka fotorelacja :) .



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz