8 Sprint o Puchar Burmistrza Miasta Lubawa w naszym wykonaniu
W końcu udało się wystartować w zawodach w Lubawie. We wcześniejszych latach zawsze coś stawało na przeszkodzie. Teraz też łatwo nie było.
Pierwszą przeszkodą była skrzynia. Nie wiedzieliśmy czy będzie na czas zrobiona i czy zdążymy ją zamontować w aucie. We wtorek dostałem informację, że skrzynia jest gotowa. Mogliśmy zacząć działać. Sebastian z Rafałem spotkali się w czwartek, żeby zająć się montażem. Wszystko poszło według planu. Późnym wieczorem w piątek z Piotrem dokończyliśmy przygotowania auta pod rajd. Sobotę przeznaczyliśmy na spakowanie serwisu.
W AX praktycznie nie siedziałem od października. Na WOŚP mieliśmy awarię skrzyni i do tej pory auto stało w garażu. W piątek jedynie pojeździłem ok. 5 min, żeby sprawdzić czy wszystko działa plus ręczny.J
Rajd w Lubawie odbywał się przez cały weekend.Na sobotę zaplanowany był jeden odcinek przejeżdżany dwukrotnie. W niedzielę były przewidziane 2 odcinki. Każdy przejeżdżany po 3 razy.
W sobotę pojawiliśmy się o 14. Mateusz, który pełnił rolę pilota pomógł nam rozstawić serwis oraz przygotować auto pod badanie kontrolne. Później zajęliśmy się opisem trasy, która naprawdę robiła wrażenie. Trasa przebiegała przez centrum miasta, między blokami i domami. Jak dla mnie szacun!
Niedzielne odcinki również robiły wrażenie. Pierwszy, poranny, znajdował się w fabrycznej dzielnicy Lubawy, gdzie było dużo szybkich prostych. Auta z dużą mocą mogły się wykazać. Drugi odcinek był typowo techniczny, ciasny i krótki. Mały błąd praktycznie był nie do odrobienia. Jak dla mnie bardzo dobrze było tozaplanowane. Były szybkie i techniczne odcinki pod każde auto.
Serwisem zajmował się Piotr, który musiał to połączyć ze szkołą. Trudna sprawa, ale w oba dni mogłem na niego liczyć. Bardzo mu za to dziękuję. Z Mateusza mogłem skorzystać tylko w sobotę, W niedzielę musiałem zmienić pilota.
Z rajdu jestem zadowolony. Tempo było w miarę dobre po takiej przerwie w aucie. Startowaliśmy w klasie II, ponieważ licencja już wygasła i mogłem opuścić klasę gość. W tej klasie wystartowało 11 aut i była to najliczniejsza grupa w całym rajdzie. Rywalizacja stała na bardzo wysokim poziomie. W zawodach wzięło udział dużo lokalnych kierowców, którzy startują tu już od kilku lat.
Cóż, nie ustrzegłem się błędów, m.in. kara za potrącenie opony, nawrót na złym biegu i sekundy uciekały. Ostatecznie zajęliśmy 5 miejsce w klasie i 15 w generalce na 31 aut.
W zawodach wystartowali także Seba i Bartek. Chłopacy zajęli świetne 4 miejsce w klasie II oraz12 miejsce w klasyfikacji generalnej. Gratuluję, piękny wynik!
Dziękuję mojemu serwisowi za cały tydzień pracy nad
samochodem. Seba z Rafałem montowali skrzynię. Grześ pomógł w logistyce w tygodniu.
Piotr zajmował się przygotowaniem auta
i serwisem podczas rajdu. Bartek pomagał w niedzielę z pilotowaniem oraz przy
naprawie drobnej usterki. Duma!
Dziękuję Mateuszowi za profesjonalne podejście do
pilotowania. Szkoda, żenie udało się
w niedzielę.
Za parę dni czeka nas Wyścig Górski Nawra.AX przeszedł test na rajdzie lubawskim. Mamy parę rzeczy do poprawy, którymi zajmiemy się w sobotę razem z przygotowaniami pod wyścig.Jesteśmy pozytywnie nastawieni.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz