środa, 26 stycznia 2022

 


 

 

 Podsumowanie 2021 roku

2022. rok już pędzi, a razem z nim nowe wyzwania. Zanim jednak o planach to kilka słów o minionym sezonie.

Rok 2021 nie obfitował w starty, ale to w sumie  zakładałem. Wspomniałem o tym w jednym z artykułów na początku zeszłego roku.

Mała liczba startów nie oznacza jednak, że było nudno. Byliśmy na nowych rajdach i odcinkach. Popracowaliśmy trochę nad modyfikacjami auta. Kupiłem też pół AXa GTI, dzięki czemu zyskaliśmy dużo cennych części.

Starty…

Na pierwszy ogień "Górski Sprint Nawra", mój ukochany! 😊

Wygrany! Jazda w warunkach, które lubię – ulewa, rwący potok na drodze, ślisko, ambitnie! Niestety, straciliśmy świetną skrzynię po części z mojej winy. Zdarza się najlepszym …

Drugim był Iławski Rajd Samochodowy "JEZIORAK" - Razem dla Autyzmu. Kozak impreza, mega frajda. Drugi start w 2021 r. i druga wygrana. Radość podwójna, bo w szczytnym celu. Czekamy z niecierpliwością na kolejną edycję.

Trzecim startem był Super Sprint "Szybko i Technicznie". Świetne wydarzenie! Można było się najeździć i poćwiczyć technikę. Dobra okazja, aby zachęcić ”świeżaków” do motosportu, co było widać we frekwencji. Tutaj 2. miejsce, młode pokolenie chyba mnie dogania😉.

Jako kibic mogłem kolejny raz uczestniczyć w Rajdzie Barbórka. Cudowne święto rajdów! 😊

Ostatnim startem i zwieńczeniem roku 2021 miał być wyjazd na Rajd Barbórka Bis. Z poprzedniego wpisu wiecie, jak było. Dobrze żarło i ...

Szczegóły wszystkich startów znacie z wpisów po każdej imprezie.

Rok 2021 uważam za udany. Wszystkie nasze przedsięwzięcia przyniosły sukcesy. Do tego kibice, nowe doświadczenia, znajomości, niesamowite emocje. 2021 to też zakup części do kolejnego projektu. Miniony rok przyniósł powody do radości i zadowolenia😊. Porażki i straty zawsze będą. Taki jest przecież ten sport.

W 2022 roku będziemy rzadziej pojawiać się na starcie, gdyż na pierwsze miejsce wysunie się realizacja poważnych planów życiowych. Całkowicie nie znikamy z mapy motosportu, bo w lokalnych klasykach chcemy pojechać. Spodziewajcie się też dalszych działań odnośnie nowego projektu!

Wszystko może się zmienić, życie przynosi niespodzianki. Śledźcie na bieżąco bloga, bo już mnie znacie, nudy nie będzie!

Cały team MOTOSzajba pozdrawia! 😊

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz